כמה זמן שווה להקדיש לשיחת הייעוץ?
כמה זמן שווה להקדיש לשיחת הייעוץ?
אז כמה זמן שווה להקדיש לשיחת הייעוץ? רבע שעה? שעה? שעה וחצי? איך יודעים ואיך קובעים? ובכן, האמת היא שהזמן שתקדישו לשיחת הייעוץ הוא מאוד אישי והוא תלוי בכם. אבל – אנחנו ממליצים למקד את השיחה כך שלא תאבדו פוקוס וקשה. איך תעשו את זה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקבוע את גבולות הגזרה של שיחת הייעוץ.
איך לדעת כמה זמן זה ייקח?
לא תוכלו לדעת מראש, אבל אם תקשיבו להנחיות היועץ בתחילת השיחה, הוא יסביר לכם מה עומד לקרות בשיחה, ובאיזה אופן. כל יועץ, בשיחה הראשונה שלו איתכם, יסביר לכם איך הוא עובד וכיצד הוא מנהל את השיחה. זה יכול להיות שונה מיועץ ליועץ – יש כאלה שקודם כול מבקשים שתספרו על עצמכם, ויש כאלה שמבקשים שלא תאמרו דבר מלבד נתונים יבשים ושרק תציגו את השאלה שלכם, ומשם הם כבר זורמים. היועץ יסביר לכם, ובדרך כלל הוא גם יגיד לכם כמה זמן זה ייקח. אם אתם יודעים מראש שאתם מוגבלים בזמן או שאתם מרגישים שהתהליך שהוא תיאר ארוך לכם מדי או קצר לכם מדי – אמרו לו כאשר הוא מתאר לכם כיצד הדברים יתנהלו. הביעו את עצמכם, את עמדתכם, ואפשרו לו להתאים את עצמו לצרכים שלכם. או במילים אחרות – עשו עם היועץ תיאום ציפיות לגבי השיחה וכבר תדעו יותר איפה אתם נמצאים ולמה לצפות מבחינת זמנים.
איך תצליחו לא להתפזר?
לפעמים יש נטייה להתפזר בשיחות ייעוץ טלפוני. למה הכוונה? הכוונה היא שאתם מתכוונים להתייעץ לגבי דבר אחד, ובסוף השיחה אתם מגלים שהשיחה זרמה לכיוון אחר לגמרי ושבעצם לא קיבלתם תשובה על הדבר שהכי הטריד אתכם. אולי קיבלתם תשובות על דברים אחרים, סביר להניח שכן, אבל אתם מרגישים שהשיחה "התפספסה לכם". אז מה עושים עם זה? זה די פשוט, האמת. קחו אחריות על הזמן הזה ועל הייעוץ שאתם מבקשים לקבל. איך? פשוט נסחו לעצמכם מראש את העניין שבו אתם מבקשים לעסוק ושעליה אתם מבקשים תשובה. תוכלו לעשות זאת אפילו באמצעות דף שתכינו מראש ועליו תכתבו את השאלה המרכזית או את הנושא המרכזי המטריד אתכם באותו זמן, את תיאור הרקע המסוים שאתם מבקשים לספר ואת הבעיות שעמן אתם מתמודדים בתוך המציאות כרגע וקשורות לאותו נושא. באופן הזה תחסכו זמן יקר. היו אתם ממוקדים.
מה עושים אם לא מצליחים למקד?
ומה עושים אם בכל זאת לא מצליחים למקד? נכון, כולנו מכירים את המצבים שבהם אנחנו ממש זקוקים לעזרה או לעצה, ואנחנו כל כך מוצפים, מבולבלים או טעונים רגשית, שאנחנו לא מצליחים אפילו למקד את השאלה שלנו או את הנושא שבו אנחנו מבקשים לעסוק. אנחנו יודעים סביב מה זה או מה גרם לזה, אנחנו יודעים מה מטריד אותנו או מה אנחנו חווים באותו זמן, אבל אנחנו לא מסוגלים למקד שאלה ברורה ולהגדיר את הבעיה האמיתית שלנו. מה עושים? זה ממש בסדר, הירגעו. במצב כזה פשוט היו גלויים עם היועץ ואמרו לו בתחילת השיחה שזה מה שאתם מרגישים, והוא ידע להוביל אתכם יד ביד אל המקום שאליו אתם צריכים להגיע. תנו בו אמון, והוא יעשה לכם סדר גם בזה.
זהו, גבולות הגזרה ברורים. כעת הכינו שאלה או פשוט הרימו את השפופרת. היועצים שלנו מחכים לכם בצד השני.
אסתר תהלים וקבלה
נומרולוגית
רבקה פז
נומרולוגית, מתקשרת,קוראת בטארוט ומדיום
אולי יעניין אותך
תגובות מהפייסבוק
אסטרולוגית, מתקשרת