מתקשרת בטלפון מומלצת – מה הכי חשוב לכם
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך
ריתה בר
מתקשרת, מדיום, נומרולוגית, יועצת רוחנית
מתקשרת בטלפון מומלצת – מה הכי חשוב לכם?
שמעתם על מתקשרת מומלצת בטלפון ואתם מתלבטים אם כדאי ליצור איתה קשר וללכת אליה לייעוץ? איך תדעו ואיך תבדקו? סקר שערכנו מעלה כמה נקודות שחשובות לכם ושמומלץ לשים לב אליהן בעת הבחירה.
מתקשרת בטלפון מומלצת – מי שזמינה כמעט תמיד
מרבית האנשים שעמם שוחחנו העידו על כך שחשוב להם מאוד שהמתקשרת שהם מתייעצים עמה תהיה זמינה כמעט תמיד. מאחר שרובכם מעדיפים, באופן טבעי, להתחיל להתייעץ עם מישהי – ועמה גם להמשיך את התהליך לאחר מכן – הקריטריון הזה די מובן. רוב הנסקרים העידו על כך שאחד האפיונים המרכזיים של המתקשרת בטלפון המומלצת שלהם הוא העובדה שהיא זמינה בטווח שעות מאוד רחב. חלק מן המתקשרות המומלצות זמינות ממש בכל שעות היום והלילה, וחלקן אמנם לא – אך הן זמינות הן בשעות הבוקר והן בשעות הצהריים.
נדבך נוסף של הקריטריון הזה הוא מתקשרות מומלצות שאמנם אינן זמינות בכל שעה, אך טווח השעות שלהן ברור ומוגדר, ואינו משתנה באופן בלתי צפוי. כלומר, קריטריון ראשון שחשוב לכם הוא מישהי שתהיה זמינה בטווח רחב של שעות, או בטווח מוגדר מאוד של שעות (למשל, בימים שני וחמישי בלבד, בין השעות שמונה בבוקר לחמש אחר הצהריים) – בהנחה שהטווח הזה עקבי ויציב. נציין כי הנסקרים שלנו הסבירו שהמאפיין הזה מונע את התחושה שהם צריכים "לרדוף" אחרי המתקשרת ויוצר תחושה של אמון בסיסי כלפיה.
מתקשרת מומלצת בטלפון – מי שיודעת לעבוד היטב בטלפון
הדבר השני שציינתם לגבי המתקשרות המומלצות שלכם הוא שהן יודעות לעבוד היטב בטלפון. למה הכוונה? הנסקרים הסבירו שהכוונה היא לכך שחשוב שהמתקשרת תהיה אחת שאכן נסמכת על תקשור בלבד ומחוברת מאוד לתדרים שבאמצעותם היא מתקשרת. יש מתקשרות המשתמשות גם בראייה חזותית או בשפת גוף, בחכמת הפנים או בקריאה בכף היד כדי להשלים את התקשור, וכל אלה אינם עובדים בטלפון. כך, ציינתם שחשוב לכם שהיא תהיה מישהי שאינה זקוקה לכל אלה, אלא יודעת לעבוד באמצעות הטלפון בלבד. עם זאת, חלק מהנסקרים שלנו המליצו על מתקשרות שכן מסתייעות גם באמצעים אחרים, ואז הן מבקשות לשלוח תמונה במייל או בווטסאפ – של הפנים, של כפות הידיים וכן הלאה. הביאו זאת בחשבון אם אתם בוחרים במתקשרת שעובדת כך.
מתקשרת מומלצת – מי שזמינה הלאה להמשך תקשורת
הדבר האחרון שאותו ציינתם כחשוב לכם – ובמאמר מוסגר נציין כי כל הנסקרים הדגישו את הקריטריון הזה – הוא העובדה שהמתקשרת תהיה זמינה גם לאחר שיחת הייעוץ. בהתחשב בעובדה שמדובר בדרך כלל בשיחות מאוד אינטנסיביות ואישיות, שנוגעות במקומות עמוקים, גם זה נשמע כמו מאפיין הגיוני. כל הנסקרים ציינו שחשוב להם שיוכלו להמשיך לשאול את המתקשרת שאלות לאחר השיחה עצמה, לפחות במשך יום או יומיים. כמובן, בצורה מסודרת, נניח באמצעות הודעה או מייל – אף אחד מכם לא ביקש שתהיה לו האפשרות לאחר השיחה לשוחח שיחה נוספת ללא עלות נוספת – אך כולכם הדגשתם את העובדה שאינכם רוצים להרגיש ש"השאירו אתכם לבד". גם המאפיין הזה הוא בעל חשיבות רבה בביסוס אמון ובביסוס התחושה של תהליך שיש בו מלווה של ממש.
מה חשוב לכם? על פי מה בחרתם את המתקשרת המומלצת בטלפון שלכם? נשמח לשמוע מכם.
אולי יעניין אותך
תגובות מהפייסבוק
אסטרולוגית, מתקשרת