מתקשרת בטלפון
יהודית קונפרטי
מטפלת בפסיכולוגיה אלטרנטיבית, NLP ודימיון מודרך
איילה עדן
יועצת, מדריכה, אסטרולוגית, נומרלוגית וקוראת בטארוט
על מה כדאי לחשוב לפני שיחה עם מתקשרת בטלפון? שלוש שאלות הזהב
רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון ומתקשרים למתקשרת בטלפון שבחרתם, האם חשבתם – מה אתם בעצם מחפשים? מה אתם מבקשים להפיק מהשיחה הזאת איתה? שלוש שאלות שכל אחד מכם חייב לשאול את עצמו לפני כל שיחה עם מתקשרת בטלפון.
כאשר אתם מתקשרים לקבל ייעוץ מיסטי טלפוני, אסור לכם לשכוח שאתם מנהלים את השיחה. האחריות להצלחת השיחה מוטלת במידה לא פחותה עליכם, לפחות שווה בשווה כמו אחריותה של המתקשרת שמיד תתקשרו אליה. לכן, כל אחד מכם צריך לשאול את עצמו את השאלות הבאות, כדי לבוא מוכן מבחינתו לשיחה, כך שלא ירגיש החמצה לאחריה.
שאלה ראשונה: מה נושא השיחה שלי?
חשוב מאוד לבוא מוכנים עם נושא שיחה מוגדר. שיחה עם מתקשרת זורמת טוב הרבה יותר כאשר נושא השיחה שלכם מוגדר, ועדיף – מנוסח בשאלות מבחינתכם. באופן הזה אתם באים ממוקדים ובעלי מטרה, וכך לא תבזבזו את הזמן הזה על בירור און ליין של הצרכים שלכם, יחד עמה. כאשר אתם יודעים היכן אתם ממוקדים והיכן נמצא האתגר שלכם כרגע, תנתבו אתם את השיחה ותוכלו לשים גבולות אם תרגישו שהשיחה מתפזרת וזורמת לכיוונים חשובים אמנם, אך כאלה שחשובים לכם פחות כרגע.
אם אתם באים בלי נושא מוגדר, פשוט משום שאתם מרגישים שאתם זקוקים כרגע לתמיכה מסוג כזה, טוב תעשו אם במהלך השיחה תרגישו במה נכון לכם יותר להתמקד, ותביעו זאת בקול רם בפני המתקשרת. בשיחה עם מתקשרת בטלפון אפשר להפיק המון ולהספיק המון, ויהיה לכם חבל אילו לא תפיקו מהזמן ומהמעמד את המיטב האפשרי.
שאלה שנייה: האם יש דברים שאני מעדיף לא להיכנס אליהם כרגע?
לכל אדם הגבולות שלו, והגבולות הללו יכולים להשתנות מזמן לזמן. לעתים, יש בעולמנו האישי נושאים שאולי נדמים בוערים, אך אנו מרגישים היטב שזה עדיין לא הזמן לגעת בהם ולטפל בהם. בשיחה עם מתקשרת בטלפון נושאים כאלה יכולים לעלות, פשוט מתוך התקשור. במקרה כזה, טוב תעשו אם תאזינו לנאמר, אך במידה שתרגישו שבכל זאת אינכם מוכנים להיכנס למקום הזה – אמרו זאת בקול רם.
שאלה שלישית: עם מה אני מבקש לצאת מהשיחה?
זאת שאלה מהותית במיוחד. למתקשרות רבות סגנון העבודה שלהן, ואם הלקוח אינו מביע את רצונותיו בקול רם, הן יכולות להוביל אותו כפי שנראה להן, ואולי זה לא יתאים לכם. כוונתנו היא לכך שכדאי לכם להגדיר מה אתם רוצים לפני השיחה. ב"להגדיר מה אתם רוצים" הכוונה איננה כמובן ל"איזו תשובה אתם רוצים לקבל" מבחינת התוכן, אלא למהות הדברים.
למשל, יכול להיות שאתם זקוקים כרגע לתשובות של "כן" או "לא" בלבד. יכול להיות שאתם מתמודדים עם סיטואציה מסוימת בחייכם ואתם רוצים הכוונה בלבד ויכול להיות שאתם דווקא מבקשים להבין מה שורש המצב שעמו אתם מתמודדים – ולפתור את הדברים מהשורש, כי אולי זאת לא הפעם הראשונה שאתם ניצבים בפני סיטואציה כזאת. יכול להיות שאתם מבקשים כלים לעבודה פנימית מעמיקה, יכול להיות שמתחשק לכם להיכנס לתהליך מתמשך של עבודה פנימית ושל צמיחה מודעת… הכול יכול להיות. הנקודה היא שכל מתקשרת כמעט יכולה לתת כל אחד מהדברים האלה, וזאת האחריות שלכם לכוון אותה ולהגדיר בפניה מה אתם מבקשים.
זהו. עכשיו כשאתם מודעים לחלקכם בשיחה עם מתקשרת בטלפון, אתם מוזמנים להתכוונן, ולהתקשר. שתהיה שיחה מועילה ומהנה.
אולי יעניין אותך
תגובות מהפייסבוק
אסטרולוגית, מתקשרת